Saturday, February 19, 2011

अति पिडा भो मलाई........


अति पिडा भो मलाई........
फागुन, ७ पोखरा

मलाई गीत संगीतमा लाग्दाको यो १५ वर्षको कालखण्डमा अहिले सम्मका दुई घटना सबैभन्दा दर्दनाक र पिडादायि भएका । केहि वर्ष अगाडी पोखराका वरीष्ठ गायक सोम बज्राचार्यले पोखरामा आत्महत्या गर्दा र यहि २०६७ फागुन ५ गते राति उपत्यकाको ललितपुरमा गायिका योगिता मोक्तनले आत्महत्या गरेको खबरले म निकै दुःखी भएको छु ।

सोम दाईले मैले लेखेको अनि संगीत गरेको गति तिमीलाई सम्झि रोई रहें चेलि बिरानो देशैमा गाउनु भएको थियो । मैले आफैंले गाउन लाग्दा गाउन दिनु भएको थिएन, बरु तिमी लेख्ने मान्छे गीत लेखेर बस भन्नु भएको थियो । तर उहाँले आत्महत्या गरेर जानु भयो ।

यस्तै मैले ९ वर्ष अगाडी लेखेको, विनोद वानियाले संगीत गरेको पोखराको सहारा क्लवले हरेक वर्ष संचालन गर्दै आएको आहा गोल्डकप फुटवल प्रतियोगिताको स्वागत गीत स्वागतम् स्वागतम् सहाराको स्वागतम्, आहा गोल्डकपमा आहा गोल्डकपमा यो गीत यहि पौष ५ गते गायक विनोद वानियासंगै योगिता मोक्तानको स्वरमा मैले काठमाडौंको नक्सालमा रहेको भर्जिन भ्वाईस स्टूडियोमा पुनः रेकर्ड गराएको थिए । तर गीत रेकर्ड भएको दुई महिनामा गायिका मोक्तानले ललितपुर आम्हत्या गरेको खबर संचार माध्यमबाट आउँदा अति पिडा भो ।

म निकै दुुःखी भएको छु, गीत, संगीतमा लाग्दा मेरो गीत गायकि गायिका योगिता मोक्तान तथा केहि वर्ष अगाडी मेरै लेखन÷संगीतमा सोम दाईले गीत गाउनु भएको तर संसार छोडेर गएकोमा । असह्य पिडा भएको छ मलाई........................

No comments:

Post a Comment